Escumós Blanc de Pansa Blanca 2004 Brut Nature
Més de 15 anys de criança en ampolla. Radical!
34,50 €
Informació addicional
Parcela | Vinya Rials |
---|---|
Clima | Mediterrani marítim |
Sòl | Granodiorites arenoses (“sauló”) |
Varietats | 100 % Pansa Blanca |
Edat mitjana dels ceps | 15 anys |
Alçada i exposició | 100 m, SE |
Formació | Royat doble |
Tipus viticultura | Ecològica sense herbicides, insecticides ni adobs inorgànics |
Producció Hectària | 25 Hl |
Criança | mínim de 360 mesos amb les pròpies lies ! (15 anys!) |
Alcohol | 12,0 % vol. |
Producció anual | 300 ampolles |
Alella Vinícola és el celler que ha donat fama a Alella des del 1906 a través dels seus vins, impulsant la creació de la Denominació d’Origen Alella durant els anys 50′. Actualment produïm, elaborem i embotellem vins i caves sota dues Denominacions d’Origen: D.O. ALELLA i D.O. CAVA. La majoria de vinyes i el celler estan situats al centre de la població d´Alella, al cor de la Denominació d´Origen, a 15 quilòmetres al nord de Barcelona. Comercialitzem els vins, caves, dolços i generosos sota les marques MARFIL, IVORI, VALLMORA, ONA i VIOLETA i MAYLA amb l´objectiu de donar a conèixer l´acusada personalitat de les varietats locals, el clima mediterrani i el caràcter geològic que configuren els nostres vins.
El raïm prové de vinyes pròpies on treballem de manera ecològica (no herbicides, no insecticides, no adobs inorgànics). Al celler es treballa amb la mínima intervenció i amb dosis de sulfurós mínimes i responsables que asseguren la correcta evolució del vi i la seguretat alimentària dels consumidors.
Elaborat amb Pansa blanca. Prové de vinyes de muntanya pròpies de la Vall de Rials (Alella). La segona fermentació s’ha realitzat en ampolla (mètode tradicional), s’ha utilitzat el propi sucre residual (parant la primera fermentació amb fred) per realitzar la segona fermentació a l’ampolla, per tant no s’ha addicionat sacarosa com és habitual en aquests tipus de productes.
Un mínim de 15 anys de criança sobre lies abans de ser degorjat!
Descarregar fitxa